Ca în  fiecare  an  universitar,  Facultatea  de  Administratie și Afaceri îşi  deschide  porţile elevilor din învăţământul liceal ce doresc să viziteze facultatea și să participe la evenimentele organizate cu studenții și elevii. Colegii  din  învăţământul  preuniversitar  care  doresc,  împreună  cu  grupurile  de  elevi  pe  care  îi îndrumă, să viziteze facultatea sunt rugaţi să ne contacteze prin e-mail sau telefon pentru stabilirea coordonatelor vizitei: Conf.Univ.Dr. Camelia Cojocaru, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., telefon: 0723.927.651.

Prezentarea Programului Oficial de Internship al Guvernului României, ediția 2019, la Facultatea de Administrație și Afaceri a UB


Joi, 18 aprilie 2019, la Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București va avea loc prezentarea Programului Oficial de Internship al Guvernului României, ediția 2019. Evenimentul va avea loc în sala 5 (demisol, clădirea Facultății de Matematică și Informatică, Bd. Regina Elisabeta, nr. 4-12).

Luni,15 aprilie 2019, Departamentul de Consiliere și Orientare pentru Carieră din cadrul Universității din București, organizează evenimentul ,,Zilele Carierei”. Evenimentul va avea loc la Facultatea de Drept a Universității din București, în Sala Stoicescu (Bd. Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46, sector 5), în intervalul orar 09:00-14:00.

Participa la cea de-a XIV-a ediţie a Olimpiadei Naționale a Economiștilor în Formare (ONEF) 2019. Te poţi informa cu privire la Regulament şi modul de organizare accesând: http://faa.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=32&Itemid=159&jsmallfib=1&dir=JSROOT/olimpiada/Olimpiada++Nationala+a+Economistilor+in+Formare+-+ONEF+-+2019

 
Organizarea și desfășurarea fazei locale a Olimpiadei in Facultatea de Administratei si Afaceri se va finaliza in data de 12 aprilie. Data limită de înscriere a lucrărilor este 11 aprilie 2019; acestea vor fi trimise pe email catre dna conf.univ.dr. Camelia Cojocaru (email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.).

Anul acesta Asociația Studenților din Administrație și Afaceri aduce în atenția voastră cea de-a V-a ediție a proiectului “Cariere”, eveniment destinat studenților ce-și doresc să se dezvolte personal și profesional, să își exploateze potențialul și, de ce nu, să înceapă o carieră de succes.

Alături de reprezentanții unora dintre cele mai mari companii la nivel național, organizăm pentru studenți o serie de ateliere și conferințe, unde aceștia își vor prezenta ofertele de locuri de practică, internship-uri și locuri de muncă.
Proiectul va avea loc în perioada 13-14 martie, la Universitatea Nicolae Titulescu.

Orarul cursurilor si seminariilor pentru anul universitar 2018-2019, semestrul 2, a fost publicat si poate fi accesat la adresele: 

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1gd8aT3IY9-EZ-oBoSlMqZpzPsXRTJL4G (pentru studii tip licenta) 

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1uIxWRXeU4bCbfQJB258tkuERBtAwsUoR (pentru studii tip master)
 
Cursurile încep în data de 18 februarie 2019, iar seminariile încep în data de 25 februarie 2019.

Va invitam sa participati la editia 2019 a Competitiilor JA internationale de antreprenoriat.

Detalii privind regulamentul, premiile competitiei si procedura de inscriere sunt disponibile la: https://jar.ro/bpc2019

Inscrierea se poate realiza pana pe 25 ian., in baza urmatoarelor materiale si a completarii formularului de inscriere:
- o prezentare in PowerPoint a ideii de afacere (folosind template-ul JA);
- un video pitch de max. 2 minute care sa evidentieze potentialilor investitori punctele forte ale afacerii si cateva date despre echipa.


Studentii interesati sunt asteptati sa ne contacteze: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

RESTITUIREA  TAXELOR pentru studenţii care au urcat la buget


Se va face în zilele de:                                 

31 octombrie   între orele 11,00 – 13,30
1 noiembrie   între orele 11,00 – 13,30
2 noiembrie   între orele 11,00 – 13,30

 Decontarea se face la administratorul facultăţii –în intervalul menţionat mai sus -  în clădirea CREDIS (b-dul Mihail Kogălniceanu nr.36-46, incinta curţii Facultăţii de Drept – intrarea din partea dreaptă a cantinei), etaj 2, camera 211.
 
                                                                                                                          

                                                                                                     Administrator şef
                                                                                                       Gheorghiţă Carmen

Google Romania reia seria de traininguri Atelierul Digital la Facultatea de Administrație și Afaceri. În perioada 29 octombrie – 13 noiembrie 2018, Facultatea de Administrație și Afaceri găzduiește o serie de sesiuni de marketing digital, organizate de Google prin programul Atelierul Digital. Cursurile sunt susținute de specialiști în marketing online din agenții partenere ale Google.
Programul ​Atelierul Digital este destinat studenților pasionați de marketing digital, care vor să învețeși să aplice​ ​elementele​ ​care​ ​stau​ ​la​ ​baza​ ​unei​ ​strategii​ ​online​ ​de​ ​succes. Astfel, studenții interesați să învețe cum să își construiască o prezență online, cum să creeze un website și cum să îl promoveze, dar și noțiuni de search engine optimization (SEO) și search engine marketing (SEM), social media, email marketing și web analytics, pot lua parte la sesiunile de pregătire gratuite desfășurate în acestă perioadă.

La aceste cursuri pot participa atât studenții cu studii de licență cât și cei cu studii de master, nivelul de dificultate​ ​al​ ​cursului​ ​fiind​ ​unul​ ​introductiv​ ​-​ ​primii​ ​pași​ ​în​ ​mediul​ ​digital. 

Programul acestor traning-uri este disponibil aici.
 

  • Luni, 29 Octombrie 2018, orele 10.00-12.00, sala 5, Bdul Regina Elisabeta Nr. 4-12; trainer: Dragos Smeu, General Manager @Mavericks

 

  • Joi, 1 Noiembrie 2018, orele 12.00-14.00, sala POSDRU, Bdul Regina Elisabeta, Nr. 4-12; trainer: Ștefania Burnaz    

 

  • Marti, 13 Noiembrie 2018, orele 10.00-12.00, amfiteatrul 3, Fac N. Titulescu, Calea Văcăreşti, Nr. 185; trainer: Dragos Smeu, General Manager  @Mavericks

 
Nu este necesară înscrierea prealabilă. O sesiune dureaza circa 2 ore si nu necesita cunostiinte in prealabil in domeniul digital. După finalizarea cursului, participanții pot aprofunda cunoștințele pe platforma online, ​Atelierul Digital​, unde dacă vor trece cu brio peste teste, pot obține o diplomă  certificată​ ​de​ ​Google​ ​și​ ​IAB​ ​Europe,​ ​recunoscută​ ​de​ ​către​ ​toți​ ​angajatorii​ ​din​ ​Europa.
Atelierul Digital este un program gratuit lansat de Google în România care are ca scop îmbunătățirea competențelor digitale și pregătirea în utilizarea instrumentelor online la nivelul tinerilor.

Pagina 1 din 4