+4 021 305 37 43 +4 0764438797 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. Program cu publicul: Luni - Joi: Orele 12-14
ȘTIRI

Stiri

Procedură resetare parola și deblocare cont instituțional Office 365 și Moodle UB

 1) În cazul în care nu vă mai amintiți parola:

Puteți folosi serviciul de Self-Service Password Reset (SSPR) pentru a reseta parola asociată contului dumneavoastră, accesibil și cu un click pe următorul link: https://passwordreset.microsoftonline.com. Acesta vă permite să vă recuperați rapid accesul la cont, pe baza unor metode alternative de autentificare (e-mail personal, SMS pe telefon).

Dacă SSPR nu funcționează pentru dvs. :

• În cazul în care sunteți student, luați legătura cu secretariatului facultății la care sunteți înscris.
Aceștia vă vor identifica și vor transmite solicitarea de resetare a parolei mai departe către angajații DITC.

• În cazul în care sunteți angajat/colaborator UB, adresați-vă personalului DITC prin adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

2) În cazul în care aveți contul blocat:

Dacă în urma conectării cu succes în Microsoft 365 primiți un mesaj conform căreia contul dvs. a fost blocat din cauza unor activități/încercări de conectare suspecte, vă recomandăm să încercați mai întâi să folosiți serviciul de Self-Service Password Reset (SSPR) pentru a reseta parola asociată contului dumneavoastră, accesibil și cu un click pe următorul link: https://passwordreset.microsoftonline.com. Acesta vă permite să vă recuperați rapid accesul la cont, pe baza unor metode alternative de autentificare (e-mail personal, SMS pe telefon).

După ce vă resetați parola, așteptați 5-10 minute înainte de a încerca să vă conectați din nou. Contul dvs. ar trebui să se deblocheze automat.

Dacă în continuare contul dvs. rămâne blocat, va trebui să luați legătura cu:

• Dacă sunteți student, cu secretariatul facultății la care sunteți înscris.
Aceștia vă vor identifica și vor transmite cererea de deblocare mai departe către angajații Direcției IT&C. Este important să transmiteți și o captură de ecran cu eroarea pe care o primiți.

• Dacă sunteți angajat/colaborator UB, cu personalul DITC la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Este important să transmiteți și o captură de ecran cu eroarea pe care o primiți.

De asemenea, vă rugăm să vă asigurați că toate dispozitivele de pe care vă conectați la cont sunt actualizate și securizate. Microsoft blochează automat conturile de pe care detectează un comportament suspect sau care sunt expuse riscului accesării neautorizate.

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.